Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Vil du være støttekontakt/fritidskontakt/treningskompis.?

Båtsfjord kommune v/helse og omsorg og samordnet hjelpetjeneste søker støttekontakter/fritidskontakter/treningskompiser.

Vi har pr i dag behov for fritidskontakt for en ung gutt og yngre/eldre menn.

Det kreves i utgangspunktet ingen spesiell utdannelse eller kompetanse for å bli slik kontakt. Det legges vekt på personlig egnethet, interesser for å jobbe med mennesker og respekt for andre.

Bilde er hentet fra Pixabay.

PSYKISK HELSE I SKOLEN 2019

I Båtsfjord kommune var det registrert stor pågang når det gjaldt psykiske helseproblemer på ungdomsskolen i forbindelse med skolehelsetjenesten og helsestasjon for ungdom. Dette til tross for at kommunen har 2 stk. 100% stillinger som helsesykepleier (hvor en er konstituert, men er under utdanning). Mange av problemstillingene som kom fram overgår det som er naturlig for helsesykepleier å ivareta.

SAMORDNET HJELPETJENESTE

Er en 3 delt avdeling som består av Helsestasjon, PP-tjenesten og sosial/barnevernstjenesten Virksomhetsleder for avdelingen er Bente Iversen tlf: 78 98 53 72